sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Anotimpurile ...

     Primavara e, dupa mine, sezonul verdelui crud, al inceputului unui circuit peren, are personalitatea unei gospodine truditoare ce ne pregateste verdele pentru un nou inceput. Vara este speciala doar prin soarele dogoritor (urasc caldura), toamna vine cu acele culori pastelate ale frunzelor ce se pregatesc sa cada, care te imbie spre meditatie, spre o contemplare adanca ce difera de la o persoana la alta, in functie de nevoi, copiii fiind, de obicei, cei mai puri, inocenti,  cu imaginatie bogata, urmand cei care nu uita ca au fost candva copii, aici ma incadrez si eu :x iar ploile de toamna nu-s asa rele, ele purifica aerul, lasa o mireasma de toamna in urma, imi place sa privesc pe geam cum ploua, sa aud ropotul stropilor lovindu-se de ce le iese in cale ...
     Urmeaza apoi iarna, sezonul meu favorit de cand eram de-o schioapa, sezonul talpilor curate (cum spunea un amic din copilarie) sezonul obrajilor imbujorati de ger, al albului ametitor, momentul cand vin sarbatorile de iarna e de neegalat in inimile multor copii, un strop de bunavointa intr-o lume plina de necazuri si nedreptati ... astea sunt doar cuvinte, restul e realitate pura, uita-te afara, priveste natura si bucurate de ea, noi (oamenii) o ranim si ea ne ofera minuni in continuare, un altruism pe care din pacate nu o sa il vedem prea curand la omenire ...
     P.S. aceasta postare o gasiti si coment la http://bestiacurcubeu.blogspot.com - Trezirea - Epilog, ca parere personala, spuneti-va si voi parerea despre cum vedeti voi anotimpurile, care este anotimpul vostru preferat si argumentati, va multumesc anticipat si va astept cu pareri >:D<

7 comentarii:

  1. de fapt..e http://bestiacurcubeu.blogspot.com, asta e blogul. Ce ai tu in post e linkul celuilalt blog al meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cum ai dat ma de mine pe aci?:))
    Aa si multumesc pentru laude :D

    RăspundețiȘtergere
  3. de-a lungul timpului am indragit diverse anotimpuri....acum am ajuns la concluzia ca toate sunt frumoase, toate sunt unice si au ceva aparte...PRIMAVARA te trezeste la viata...prin natura ce invie...chiar si mustele enervante au farmecul lor...cand ghioceii ies din peticul de zapada uitat de vreme...cand pasarile te innebunesc cu ciripiturile lor....cand e mirosul ala de pamant dezamortit....cand iti adie vantul plin parul scos de sub caciula....VARA ma duce cu gandul la calatorii....la valurile marii, la pescarusi....dar si la munte, cand esti pe creste, mai aproape de soare....vara la iarba verde..la o baie in rau sau sub o cascada....TOAMNA vine cu pregatirile pt iarna...cu minunatele culori, care ma fac sa imi fixez ochii doar pe padurea din fatza casei...cu fructele ei....IARNA curatza totul...vin sarbatorile, Iisus...lume putin mai buna, mai fericita...om de zapada, bataie cu bulgari, foc in soba....si..un vin fiert (sau tzuica, la alegere)....Insa ce imi ramane in minte de fiecare data cand ma gandesc la anotimpuri, e mirosul lor specific....dupa care le recunosc asa usor....toate imi sunt dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S: Pt ca se apropie melodia, vreau sa asculti si tu melodia asta:http://www.youtube.com/watch?v=j2xkSLoA_fI enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  5. aoleo, hai ca am si gresit....m-am emotionat :)) am scris "pt ca se apropie melodia", in loc de "primavara" ...:))

    RăspundețiȘtergere

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate