luni, 3 ianuarie 2011

Maxime, citate si cugetari ... de la lume adunate

"Degeaba tăiem crengile păcatului în afara noastră dacă în noi rămân rădăcinile. Acestea vor creste din nou."(Sf.Grigorie Dialogul)

"Daca am putea vedea cat de mult ii iubeste Dumnezeu pe toti cei care ii intalnim pe cararea vietii noastre, am depune mai mult efort sa ii iubim si noi la randul nostru."

"Cand daruim, ne atingem adevaratul potential si crestem peste limitele impuse de noi, devenind punti de legatura intre dragostea lui Dumnezeu si oameni."

"Raiul nu este pentru cei desavarsiti, ci pentru cei ce iubesc."

"Treci printr-o perioada dificila?
Fruntea sus - si prinde mana lui Dumnezeu.
Nu exista dificultate in fata careia tu si El sa nu va descurcati."

"Ai o zi proasta si mohorata?
Lumineaza ziua altuia, si apoi ziua lui o va face si pe a ta mai buna."

"Prietenia inseamna in primul rand sa dai, nu sa primesti."

"Asa cum zdrobirea unui trandafir produce un parfum delicat, la fel si greutatile vietii scot la suprafata tot ce e mai bun in noi. Daca lasam timpurile grele sa ne transforme, acestea vor scoate la iveala calitati ca: dragostea aproapelui, sensibilitate, compasiune, umilinta si apropiere sufleteasca de cei dragi."

Trei feţe
de Lucian Blaga:
Copilul râde:
"Întelepciunea si iubirea mea e jocul!"
Tânarul cânta:
"Jocul si-ntelepciunea mea-i iubirea!"
Batrânul tace:
"Iubirea si jocul meu e-ntelepciunea!"
(acest text este luat de pe http://venus-in-the-morning.blogspot.com/, merita vizualizat blogul)

P.S. v-am dat decat maximele si citatele, cugetarile sunt ale voastre ...
P.S. 2 intrati aici, o sa va placa http://www.dilemaveche.ro/sectiune/societate/articol/ce-mai-ramine-copilarie-cind-nu-mai-e

2 comentarii:

  1. vroiam sa adaug si eu motto-ul meu, preluat de la Heidegger: " Eu sunt ceea ce sunt, ca raportare la infinit. "
    Cred ca e cea mai buna maxima spusa vreodata. GG imi place ce ai cules :).

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine ma reprezinta asta "Cand daruim, ne atingem adevaratul potential si crestem peste limitele impuse de noi, devenind punti de legatura intre dragostea lui Dumnezeu si oameni." Se pare ca maxima ta am ratat-o, bad for me, oricum mersi pentru ea, o sa se adune si la comenturi maximele preferate ale fiecaruia ...

    RăspundețiȘtergere

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate