vineri, 31 decembrie 2010

De ce?

     Nu incercati niciodata sa explicati ce vi se intampla printr-o intrebare? De ce? De ce mi se intampla tocmai mie? De ce eu? De aici incepi sa te intrebi daca la altii se intampla la fel, cum ar reactiona ei? Asa mi s-a intamplat si mie, de curand am cunoscut-o pe “ea”, pur si simplu stiu ca e “ea”, fata pe care o cautam, dupa multa vreme de singuratate, iar acea persoana este, intr-un fel sau altul, mai putin disponibila, acum ma intreb de ce acum? De ce mi se intampla mie? De ce am ales-o tocmai pe ea? De ce simt ca mi se potriveste atat de mult? De ce atunci cand vorbesc cu ea simt ca uit de toate? Mi-a creeat un fel de dependenta, ceva deasupra tuturor viciilor. Ma intreb daca e normal ce mi se intampla, oare au mai simtit si altii, ce e sentimental asta nesigur care a pus stapanire pe mine, si ce imi ramane de facut, sa ma dau batut nu concep, iese din calcule, tot ce imi spune ratiunea sa fac e sa am rabdare, sa astept, dar daca nu fac bine? Pentru ca daca fac asta am senzatia ca o sa imi scape printe degete, iar daca actionez, cum imi spune intuitia, daca o indepartez? Daca o sa spuna “nu”? Oare o sa fac fata? Incertitudinea asta ma macina incet pe dinauntru. De cine sa ascult? De ratiune? Sau de sentimentul asta misterios? …


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate