duminică, 15 decembrie 2013

Voda si Mofllea, partea I

Intr-o zi de vara,
Era insorit afara,
Voda il chema urgent
Pe-al lui cel mai bun sergent.
-Suzana Voastra, am venit
Asa cum a-ti poruncit.
-Cum intrasi ai si iesit!
Sa ii spui lu tacto asa!
Mie-mi zici Maria Ta!
Ca de nu, tu din boier
O s-ajungi un usier.
-Sa ma scu**i, Joiana Ta!
-Ce ai zis Boier Moflea?
-Am zis ca sa ma scuzati,
Sa nu ma retrogradati!
Fi-ti bun si milostiv
Si chiar nu aveti motiv...
-Ca nu am motiv, tu crezi?
Simt cum ma persiflezi.
S-apoi cum sa te iert?
Ca eu stiiu, intr-un mod cert
Ca pe unde mergi te prind
Si iei bataie de te sting,
Apoi, toata lumea stie
Ca nu ai o batalie
Cu turcii sa ii invingi,
Cat sa stau ca sa castigi?
-Andreea Voastra, dar apoi
Ei stau 4-4-2
Si ei ne bat rau pentru
Ca ne-ataca doar pe centru...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate