duminică, 15 decembrie 2013

Voda si Moflea, partea a II-a

Cand Maria Sa se plictiseste
Din palme da si porunceste:
-Sa vina Moflea la mine!
Si n-apuca sa termine
Ca atunci, Moflea vine.
-Ana Voastra, nu imi pasa
Sunt in pauza de masa...
-Bine, atunci fa cum crezi!
Ca eu te concediez
Ca sa nu te mai stresez.
-Da-o-n pana mea de masa
Ca mai mananc si acasa.
Cu treaba m-ati chemat?
Ziceti! S-o rezolv indat'.
-Ho! Nu te grabi sergent!
M-am gandit eu mai atent
Si pe scurt ca sa ti-o zic,
Gradele ti le ridic.
-Dar de ce Joiana Ta?
-Ca asa vrea pana mea.
De maine-o sa fii soldat
Ca nimic n-ai castigat.
Turcii, pe unde te apuca,
Te bat mar de te usuca.
-Adriana Voastra, nu soldat!
Solda-i mica, nu razbat.
S-aveti mila, eu va cer
De un mic si biet boier!
-I-auzi, mai esti si boier,
De maine tu esti strajer,
Ca tot aveam nevoie eu
De un paznic la veceu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate