luni, 6 februarie 2012

Placere-n doi ...

Esti nebuna, ma omori,
Vii, mirosind a flori
Si misti usor din al tau fund
Incat sa para mai rotund.
Faci, urmatorul, pas
Ca sa ma bagi in extaz,
Asa cum iti place tie,
Renunti incet la lenjerie,
Te misti lasciv deasupra mea,
Ma lasi sa iti ating pielea,
O ai ca de catifea.
Apoi ca intr-un dulce vis,
Patrund incet in Paradis.
De placere te-nrosesti,
Gemi usor si imi soptesti
Ca-ti place si nu te-opresti,
Acum, doar asta iti doresti.
Cat mai adanc si cat mai bine
Asa cum, tie, iti convine,
Inauntru cat de mult ma tine.
Esti cu tot corpul peste mine,
E-asa de placut in tine!
In brate, tandru, eu te strang,
Iti simt trupul frematand
Dupa ceea ce iti place
Si acum te satisface!
Scoti sunete-ntr-o veselie
Care-mi plac la nebunie,
Ma-ntarata rau de tot
Si nu te-as mai lasa deloc.
Ma fac ca sa uit de mine,
Sa intru mai adanc in tine.
La sfarsit beti de placere
Ne admiram in tacere.
Ne mangaiem reciproc
Si imi scapa,apoi, pe loc:
Nu te-as parasi niciodata,
Fara tine viata imi scapa
Acum esti tu-n ea, si-mi doresc
Pan’ la sfarsit sa te iubesc!
Impreuna, toata viata, sa fim,
La fel, cu foc, sa ne iubim!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate