sâmbătă, 9 iulie 2011

Suntem diferiti la fel ca ceilalti

Suntem diferiti la fel ca ceilalti ... asta ar trebui sa ne faca sa ne simtim bine in  pielea noastra, sa ne acceptam defectele pe care ni le ascundem si pe care ni le tinem ca pe cele mai ascunse secrete, in loc sa le scoatem la vedere, sa incercam sa ne impacam cu gandul ca fac parte din noi, ne definesc personalitatea, preferam sa ne mintim pe noi, gandeste-te ca nu putem fi pe placul tuturor cum nu toti sunt pe placul nostru de aceea
 suntem criticati sau criticam pe altii, nu suntem perfecti nu exista perfecti, de aceea viata e intieresanta si nu plictisitoare ... cautati sa va cautati si calitatile in loc sa va ganditi prea mult la defecte, dar aveti grija sa fie un oarecare echilibru, gasiti echilibrul cautand sa faceti activitati placute, ganditi mai bine cand sunteti destinsi
cum sunt eu cand scriu aceste randuri, fac asta ascultand Delia - Dale in momentul asta, bataindu-ma pe scaun, fara sa imi pese ca sunt un prost dansator (asta ramane intre noi) dar sunt amuzant, o alta calitate, fac lumea sa rada, si asta ma face sa ma simt bine imi place sa cred ca e bine sa fii altruist, cred in vorba dai ca sa te simti implinit (si cand spun asta nu ma gandesc la box) ... Sper ca v-am binedispus si nu in ultimul rand ca v-am facut sa va ganditi la voi si la ceilalti din jur ...

2 comentarii:

  1. ...fiecare suntem diferiti si fiecare suntem speciali...in felul nostru :)
    ...si in legatura cu defectele...ma bucur ca ai reusit sa gandesti asa...(cel putin asa scrie in postare)...cred ca o parte din "vina" am avut-o si eu. am stat destul cu gura pe tine ;)

    RăspundețiȘtergere

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate