marți, 19 iulie 2011

Zambet de copil ...

     Sa lucrezi cu copiii este ceva privilegiat, nu la toti le este dat sa-si inceapa ziua cu atata voie buna, energie si zambete. In aceste zambete inocente iti gasesti motivul de a face o Romanie mai buna si totodata iti gasesti speranta zilei de maine.
     Am avut placerea sa fac parte, pentru 3 saptamani, dintr-un colectiv minunat format din Alexandra, Ana, Stefi (Fubu), Raluca, Ana, Radu, Alin si ceilalti (imi cer scuze ca nu am retinut toate celelalte nume, e vina mea, am o memorie scurta, promit sa completez) .
     Cu acest minunat colectiv am calatorit prin Europa, in special prin Marea Britanie (Londra), Franta (pe regiuni si inevitabil Parisul) si America (cel mai mare oras New York-ul) si prin culturile lor. Am mai avut oportunitatea sa-l cunostem pe Alex, un american "cool" si simpatic, caruia ii place sa cante (vocal si la tobe), ne-a impartasit programul si obiceiurile lui de zi cu zi ...
     Am mai vizionat un documentar despre formarea si istoria Terrei si a omului pe Terra, acum planuim sa vedem Nea Marin Miliardar (o sa fie amuzant).
     Nu ne-am plimbat doar prin Europa, am calatorit si pe meleagurile noastre, cunoscand cultura si porturile noastre populare pe zone si ni s-a prezentat un razboi de tesut cu care lucrau bunicele si strabunicele noastre pe vremuri.
     Chiar daca am terminat practica, am ales sa mai vizitez acest colectiv minunat caruia ii datorez atatea zambete si zile senine, sper sa ma pot revansa ... Cu drag Costi (Randi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate