miercuri, 30 mai 2012

Cu constiinta la examen

-         Dau examen pentru permis...
-         O sa-l iei decat in vis.
-         Constiinta, iara tu?!
-         Ca doar nu o fi dracu’!
-         Te rog, aici sa nu-ntrerupi!
-         Atunci trebui’ ca sa ma ...
-         Hai, taci! Ca ma disperi.
-         Asta imi ziceai si ieri.
-         Hai ca intru,sunt pregatit.
-         De unde? Ca numai Playboy ai citit.
-         Sssssst, ca afla cititorii!
-         Ca esti cel mai prost din curtea scolii.
-         Auzi? Eu nu te-am mai jignit...
-         Ca te tin eu, ce sa zic?
-         Cu tine nu mai intru-n veci.
-         Inchipuie-ti ca intrii-n beci.
-         Acum insinuezi ceva?
-         Nu insinuez, chiar e asa!
-         Betiv nu m-ai mai facut...
-         Pentru toate-i un inceput.
-         Ce sa ma fac eu cu tine?
-         Te-arunci de pe pod, e bine?
-         Ai vrea tu, sa scapi de mine...
-         Daca nu eu, atunci cine?
-         Nici nu te mai bag in seama, pa!
-         Mare paguba, fac tot asa ...

Un comentariu:

  1. Constiinta ta e buna,
    Stie biine cum s-o spuna.
    Dar nici tu nu esti prea rau,
    Esti doar favoritu' meu.

    Daca nu tu atunci cine,
    Scrie amuzant si bine.

    RăspundețiȘtergere

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate