joi, 12 aprilie 2012

Din ciclul „Eu si constiinta mea”: Balada care agata fata...

 - Fetelor, va fac balada...
- Aha, vezi sa nu te creada.
- Constiinta, nu te baga, taci!
- Bine tac,oricum nimic nu faci.
- Doar priveste-ma si casca gura.
Si vezi sa nu intreci masura!
Fetelor, hai sa va fac o poezie!
- Ca fata-mi inspira doar prostie...
- Daca te bat, o sa ma lasi?
- Daca ma bati, atunci fac pasi.
- Asa vezi, ca bine faci.
- Te las sa le-ajungi intre...
- Ce faci ma, ma dai de gol?
- Te-as da de zid, da nu-i usor.
- Cand o zbura porcu’, atunci!
- Cred c-ai putea, ca nu ai sunci.
- Ma lasi sa recit odata?
- Da, ca oricum n-agati nici o fata.
- Foaie verde, margarit...
- Se vede ca esti tampit.
- Foaie verde s-un crin mat...
- Prenumele tau e de ratat.
- Daca nu te-opresti, te bat!
- Gata sefu’, te-am lasat.
- Sa ne-ntoarcem la balada...
- Despre-un prost s-un peste spada.
- Ti-am zis sa nu ma mai intrerupi!
- Ti-as arata unde sa ma ...
Te las nu mai zic nimic.
- Asa...
- Despre cat esti de... frumos.
Acum e mai bine, my boss?
- Asa da, mersi frumos!
- Alta rima nu gasii.
- Ai grija ce zici acum!
- Am sefu’, ma crezi nebun?
- Ba, fugira fetele.
- Sa-ti dea like-uri la balade.
- Ai dreptate, hai sa plecam!
Sa mergem sa verificam!

Un comentariu:

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate