sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Vis pervers (Varianta cenzuarata)

De cativa ani si cinci minute
Am visat la cum te-as hehe,
Parca te vad, acum, goala
Cum te joci la mine-n poala,
Cum m-atrag fesela tale
Si cele mai sexy picioare.
Inca de cand erai mai cruda
Toti voiau ca sa te hehe.
Iti placea la distractii
Si nu voiai deloc relatii.
Nimic nu te mai lasa muta
Iti place sa fii hehe
Pana esti satisfacuta,
Vrei si soft, vrei si dur,
Faci ravagii cu-al tau cur.
Este bun de hehe!
Totu-i asa de placut!
Intru atata de profund
In funduletul tau rotund.
Cand imi vine de-un hehe
Nu iti vine sa mai stai.
Si pe buna dreptate,
La asa o bunatate,
Ti-as da-o numai pe la spate.
Cand iti intra, inrosesti,
Dintr-o data infloresti
Si mai tare o doresti
Si pe mine ma golesti.
Cand te imbraci mai mulat,
Atunci exist cu adevarat.
Ai forme de invidiat,
Asa m-ai cucerit la pat.
Mie mai mereu mi-o dai,
Din iunie si pana-n mai.
"Roza" cand ti-e sarutata,
De limba mea rasfatata,
Pe loc, tu, esti uda toata.
Ai sari chiar acum pe mine
Cu chiloteii in vine...
Am o pofta nesatula
Sa sari in a mea hehe.
Atmosfera e de basm
Atunci cand gemi la orgasm.
Doar senzatii mitice
Pe plaiuri mioritice.
Frumusetea formelor tale
Imi satisfac poftele carnale.
Placerea e atat de mare
In "Roza" infloritoare.
E tot ce mi-am dorit mai tare!

P.S.
Si asa, timid, vers cu vers.
V-am scris visul meu pervers.
\\

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bloguol lui

Fotografia mea
Ramnicu Valcea, Valcea, Romania
Amuzant

Persoane evadate